ذوق عکاسی من

عکاس نیستم ولی عکاسی رو دوست دارم و گاهی واسه دل خودم عکس می گیرم

ذوق عکاسی من

عکاس نیستم ولی عکاسی رو دوست دارم و گاهی واسه دل خودم عکس می گیرم

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ
صبح امروز باید در یه همایش شرکت می کردم با نام بازی برای کودکان در مدرسه و خانه که در مرکز تحقیقات برگزار می شد. مباحث بسیار کاربردی و مفید بود و سخنرانش هم با وجود اینکه جوان بودند اما سالهای زیادی در حوزه کار با کودک فعالیت داشته و هم به لحاظ تجربه و هم مباحث علمی و تحصیلات دانشگاهی بسیار قوی و به روز بودن ... جناب آقای هادی حسنعلی مدرس دانشگاه ، کارشناس و طراح بازی و یکی از کارشناسان برنامه تلویزیونی کودک شو . بقدری صحبتها و مباحثشون رو به شیوه ای جذاب و پرنشاط و کاربردی بیان می کردند که همه مستمعین تا آخرین لحظات بدون خستگی از مطالب بهره بردند. جمعیت زیادی به این همایش اومده بودن و در این بین تعدادی از همکاران و دوستانم نیز حضور داشتند.
 



 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
**ziba **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی