ذوق عکاسی من

عکاس نیستم ولی عکاسی رو دوست دارم و گاهی واسه دل خودم عکس می گیرم

ذوق عکاسی من

عکاس نیستم ولی عکاسی رو دوست دارم و گاهی واسه دل خودم عکس می گیرم

اولین چای آتیشی در بهشت کوچک من

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

مدتها دلم میخواست همینجا توی تراس (بهشت کوچیکم ) بتونم چای آتیشی یا ذغالی درست کنم و گاهی هم سیب زمینی ، بادمجان و ... کباب کنم و هم بشه روش نون بپزم ، بدون اینکه خاکستر زیاد به پا بشه و جایی رو کثیف کنه و جای زیادی رو هم در برنگیره . خیلی فکر کردم که از چه ظرفی استفاده کنم بهتره تا بالاخره به این نتیجه رسیدم (سطل های شیری که روستاییها برای دوشیدن گاو و ... ازش استفاده میکنند ) . البته این با اون طرح کاملی که در ذهن من بود یه کم متفاوته ولی کارم رو راه می اندازه . فقط باید چند تا سوراخ هم روی دیواره ظرف بزنیم که بتونم گاهی هم نان روش بپزم . یه تابه نان پزی کوچولو هم واسه سر همین سطل تهیه کردم ، خیلی با مزه است . اگه خدا بخواد الان خمیرش رو آماده میکنم و بعد از ظهر یه چند تا نون کوچولو سر همین ظرف می پزم ..... خدای من ... چه بوی عطر نانی توی این بهشت کوچولو بپیچه ...............








اینم بهشت کوچیک من که عاشقشم .....

ممنون خدای مهربووووووووووووووووووووووون ...............

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
**ziba **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی